Veilig & Vertrouwd

Per 15 december 2020 gelden de volgende maatregelen bij de Van der Valk hotels: Hotelgasten zijn nog steeds welkom bij TheaterHotel De Oranjerie! Vanwege de huidige COVID-maatregelen is het restaurant, grand café en de fitness gesloten. Op deze pagina informeren wij u graag verder over onze werkwijzen. Wij vragen u rekening te houden met onze aangepaste maatregelen en kijken ernaar uit u te verwelkomen!

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos
  • Het is verplicht een mondkapje te dragen in alle openbare ruimtes

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Brasserie & Grand Café

De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar om noodzakelijke overnachtingen aan te kunnen bieden. Echter zijn onze horeca voorzieningen gesloten tot en met ten minste 19 januari 2021.

Afhaal ontbijt
Om onze hotelgasten toch te kunnen voorzien van een ontbijt is het mogelijk dit iedere ochtend af te halen bij de receptie. Dit kan op maandag tot en met vrijdag tussen 06:30 en 10:00 en in het weekend tussen 08:00 en 10:00.

Lunch
Wij bieden helaas geen mogelijkheid om te lunchen in ons hotel.

Afhaal diner
Als hotelgast is het mogelijk om 's avonds te dineren. Echter kan dit niet in het restaurant of grand café maar op uw hotelkamer. U kunt een keuze maken uit onze aangepaste menukaart en dit vervolgens bij Cerise afhalen. Meer informatie kunt u hier vinden.

Roomservice
Tijdens uw hotelbezoek kunt u helaas ook geen gebruik maken van room service.


 

Faciliteiten

Een aantal faciliteiten in onze hotels zijn gesloten om de gezondheid van onze hotelgasten te kunnen waarborgen.

Theater
Het theater is helaas i.v.m. de maatregelen gesloten. Heeft u een kaartje voor een voorstelling dan kunt u deze kosteloos annuleren of bewaren voor de nieuwe datum.

Fitness
Onze fitness ruimte is gesloten. De gezondheid van onze hotelgasten staat te allen tijde op nummer 1 en om dit te kunnen garanderen is onze fitness ruimte tijdelijk niet beschikbaar.

Wellness
Helaas verzorgen wij tijdelijk geen in-room treatments meer om de veiligheid van onze gasten te kunnen garanderen.


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten zijn echter gesloten.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Nee, ons restaurant en grand café zijn gesloten door de maatregelen vanuit de regering. Deze maatregelen duren ten minste tot en met 19 januari 2021. Voor onze hotelgasten is het mogelijk om het ontbijt en diner een pakket af te halen. Meer informatie kunt u hier vinden.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Nee, wij mogen helaas geen room service verlenen.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Wij hanteren dezelfde voorwaarden als normaal. U kunt u boeking tot 24 uur voor check-in kosteloos wijzigen of annuleren.